IsI dan KuLiT

Apapun di dalam dunia ini, dan kehidupan kita, ianya ibarat isi dan kulit di mana saling memerlukan. Jadilah seperti kulit yang melindungi sang isi yang baik, manis, cantik dan sang isi yang menggembirakan semua orang......

Thursday, June 2, 2011

Puan Hjh Haslina yang superb!!!

Hari ni hari yang ke 5 berada di maktab. Tetapi hari ini aku merasakan suatu kelainan apabila belajar P.Sumber. Buat pertama kalinya, belajar dengan Hjh Haslina. Orangnya kecil molek, bersuara not A, picing bagus, dan buat pertama kalinya(aku ulang sekali lagi) seronok belajar P. Sumber dan mata cerah sampai ke sudah. Pelajaran hari ini ialah tentang Smart School dan mengenai ICT. Yang best tu sebab Puan Haslina mengajar tentang menggunakan ZGoogle docs. Bagi aku dan rakan yang sekepala dengan aku, ini suatu pejaran yang amat bagus dan memberi manfaat secara maksimum. Dengan google docs kami boleh berchatting dan on the spot edit the documents we shared.
Kami ni sekelas kebanyakannya duduk jauh2, aku di Perak dan Klang manakala rakan yang lain kebanyakannya adalah dari Pantai Timur, Terengganu. Nak berhubung memang payah terutama sekali sewaktu nak buat esaimen. kali ini kami dah berjanji untuk menggunakan google docs jikalau ada esaimen yang diberi yang melibatkan karang mengarang. Biasanya aku lah yang menjadi tukang karang esaimen nih. Seronok jugak tadi apabila dapat mengaplikasikan dan mencuba dengan serta merta pelajaran baru dan kami akan terus memahirkan diri dengan google docs.

Terima kasih yang tidak terhingga kepada Puan Hjh Haslina dengan pengajaran hari ini dan kami mengharapkan yang terbaik lagi untuk interaksi yang akan datang. Seronok belajar dengan Puan. Next entry i hope i could put your pic Puan Haslina.

No comments:

Post a Comment