IsI dan KuLiT

Apapun di dalam dunia ini, dan kehidupan kita, ianya ibarat isi dan kulit di mana saling memerlukan. Jadilah seperti kulit yang melindungi sang isi yang baik, manis, cantik dan sang isi yang menggembirakan semua orang......

Tuesday, October 19, 2010

Jamuan Akhir Tahun 2010 Kelab Badminton

Pada 14 Oktober 2010 yang lepas Khamis malam Jumaat jam 9.30 malam, jamuan akhir tahun kelab badminton bergabung dengan Kelab ping Pong sekolah serta pemain-pemain badminton sekolah telah diadakan di kantin MAM. Di antara guru-guru yang hadir selain dirikku sendiri ialah Ustaz Fadhli (Guru penasihat badminton lelaki), Cikgu Fazly Alias (warden asrama lelaki) , Ustaz Yusof (warden asrama lelaki) dan Ustaz Naushad (warden asrama peprempuan). Guru penasihat yang lain tidak dapat hadir di atas beberapa masalah yang tidak dapat dielakkan.

Sederhana tetapi cukup meriah. Waktu-waktu sebeginilah guru-guru diraikan, pelajar-pelajar juga diraikan dan dihargai atas segala penat lelah dan usaha keras mereka selama ini untuk menaikkan nama sekolah sehingga peringkat tertinggi. Alhamdulilah tahun ini kelab badminton telah melahirkan pemain-pemain yang mampu melonjakkan nama sekolah ke peringkat tinggi walaupun belum sampai ke tahap kebangsaan namun cukup memberi inspirasi kepada golongan pelapis untuk terus berusaha memajukan prestasi diri sendiri dan potensi kecemerlangan.

Antara gambar-gamabar yang sempat diambil (kamera habis bateri la pulak!!!ishh ishhh isshhh!!)
Kek yang ditempah pelajar khas utk guru-guru...cantik dan sedap kek ni. Ada dua biji. Satu lagi pada guru lelaki.

Malu la pulak....tp nak bergambar...

Dulu senior yer kome...


Mereka yg bnyk membantu ku.....

Sebahagian pelajar lelaki yang hadir....

No comments:

Post a Comment