IsI dan KuLiT

Apapun di dalam dunia ini, dan kehidupan kita, ianya ibarat isi dan kulit di mana saling memerlukan. Jadilah seperti kulit yang melindungi sang isi yang baik, manis, cantik dan sang isi yang menggembirakan semua orang......

Wednesday, October 6, 2010

GURU PENASIHAT KELAB BADMINTON MAM 2010

Tahun ni, tanpa aku sangka2 entah macam mana aku telah diamanahkan untuk menjadi penasihat kelab badminton sekolah. Perghhhh.....Memula tu sengal jugak kepala aku. Ade ke tidak.....dah berapa tahun aku tak pegang racquet....tiba2 jadi penasihat. Last aku main pun tahun 2008 selepas lahirkan Busyra. Tu pun kalah sebab baru pas operation and tkde latihan langsung.

Early January, entah mcm mana takdirnya, aku diperkenalkan dengan coach badminton. Well-trained coach from BAM. Abang Aji aku ler yang rekomen. Kawan dia katanya. Then, seperti waktu dan hari yang dipersetujui mereka dtg sekolah utk bersua muka dan tentukan terus tentukan jadual latihan. Memula aku mmg tension sebab dh la tk pernah amik tahu hal ehwal perjalanan kelab permainan nih...tup tup jadi penasihat. Aku la pengurus dan aku jugaklah yg nnt jd coach. Alahaiiii....tp sebab aku dah mmg minat dengan permainan ni aku ikut jer. Apa2hal blkg citer. Bila dia dok sebut pasal coaching fees aku dah berasap. Well-trained coach mestilah mahal. sejam dah berapa. Sengal lagi kepala aku.

Dipendekkan cerita, pada 23 JANUARI 2010, bermulalah latihan kecerdasan di dewan RPA 1 KK. Drp pagi sampai tghari. Bengkok budak2 aku. Baru diorg tau cner kene train. Selepas tu, on 25 JANUARY 2010 aku meeting dengan PK KOKO ttg jadual latihan kecerdasan ni. Dia semedang ok jer. So aku pun menetapkan training 3.30pm~5.30pm from basic sampai lah yg intermediate. Tak sampai advance pon sebab budak2 tu lemah kepala lutut. Hehehehehe........

No comments:

Post a Comment